הצעות עבודה לחיילים משוחררים

שנת 2020 היתה אחת השנים הקשות למשק הישראלי ולנתוני האבטלה בכלל, כאשר אפשר לסכם את שנת 2020 כאחת השנים עם מדד אבטלה כמעט מהגבוהים שידענו בעשור האחרון. אבל למרבה הפלא הדבר הזה כמעט ואינו נוגע בעבודות לחיילים משוחררים, ולאלו מכם שהרגע גזרו את החוגר שלהם, המאמר הבא אולי יעשה לכם קצת סדר. מבוסס על הצעות עבודה לחיילים משוחררים באתר סחבק:

מוקדי שירות ולוגיסטיקה
לאלו מכם שלא שירותי ביחידה קרבית אל דאגה גם לכם יש עבודה!
אומנם תקופת הקורונה פגעה קלות בעבודות עם קהל כמו מלצרות ברמנים וכו', אך יחד עם משרות אלו שכמעט נעלמו תוכלו למצוא בקלות מגוון רחב של עבודות לוגיסטיות ומוקדי שירות.
כיום ישנם מספר גדול של מוקדים, נותני שירות ותמיכה דרך מרחוק, מוקדים אלו לרוב מחפשים תמיד אחר עובדים חדשים ורעננים ובחלק לא קטן מהם תוכלו להגיע גם למשכורות נאות.
יחד עם מוקדי השירות תוכלו למצוא עבודה לוגיסטית כמו מחסנאי או משנע, בעבודות מהסוג הזה תמיד מחפשים לגייס עובדים חדשים ובמיוחד בתקופת הקורונה בה המשלוחים הפכו לדבר בסיסי.

אבטחה ושליחות
עבודות לוגיסטיות ומוקדני שירות אינן רק האפוציות היחידות לאזרחים החדשים, כך שאם עברתם הכשרה של לפחות רובאי 03 תוכלו למצוא עבודה בתחום האבטחה בקלות. תחום זה קיים כמעט בכל אזור בארץ, החל ממפעלים שזקוקים לשמירה ועד לבתי ספר ופנימיות. כל אלו נמצאים בפריסה ארצית וביקוש לעובדי ביטחון כמעט ולא נגמר במדינת ישראל. מצד שני לאלו מכם אשר רוצים להמשיך בעבודה עם שליחות ומשמעות, תוכלו להשתלב במערכי הבדיקות השונים של נגיף הקורונה או להשתלב באחת מקבוצות העבודה החקלאיות בנגב או בצפון.

סיכוםהצעות עבודה לצעירים
שנת 2020 אומנם הייתה שנה קשה למשק והשאירה אחריה המון מובטלים, אך יחד עם התקופה הזו נפתחו עוד ועוד מקומות שלא רק לא מצמצמים את היקפי המשרה, אלא אפילו מעלים אותה. אז גם אם הרגע השתחררתם מהצבא, אל תתייאשו מאחוזי האבטלה הגבוהים. דעו שבתחומים אותם ציינו  יש ביקוש רב לעובדים חדשים הרוצים להוכיח את עצמם ולהרוויח כסף, לכן המשיכו לחפש במיוחד בסקטורים אלו ובאחרים. בהצלחה בחיים ושחרור נעים!