מה זה איטום ביטומני?

לא מעט אזורים בבית דרושים מאיתנו לשמור על תחזוקה רציפה ואחראית, כזו אשר תוכל לענות גם על חילופי העונות והגשמים שיגיעו וגם עם היכולת להתגונן מפני חשיפה מרובה אל השמש. אזורים אלו ובעיקר אזורים כמו גג הבית שלנו, ידרשו מאיתנו תחזוקה איכותית ומעולה אשר תוכל לעמוד אל מול משתני הזמן ולפטור אותנו מחידושים בכל שנתיים ואפילו פחות מכך. לכן קיימות כיום 2 שיטות די פופולריות, אשר יוכלו להעניק לנו הגנה מעולה לגג שלנו והראשון מבניהם הוא כמובן איטום יריעות ביטומניות המצליחות להעניק שמירה איכותית מפני השמש. השיטה השנייה היא בעזרת חומרים ביטומנים המציעים גם אפשרות שמירה מתקדמות וגמישות לאזורים שונים גם בבית וגם בעבור תשתיות שונות.

למה לבחור בחומרי איטום ביטומנים?

אזורים שונים בבית עלולים להיות חשופים לכדי נזילות, בין אם מדובר בגגות ועד אל מאגרי מים חומרי איטום ביטומני יוכלו להוות עבורנו הפתרון המושלם. חומר זה המציע יכולת איטום מצוינת יחד עם גמישות המתאימה למגוון רחב של תשתיות שונות, גם תחת אילוצים שונים ומורכבים במיוחד. חומר נוסף ולאחות יעיל הוא כמובן חומרי איטום צמנטיים, הנצמדים בצורה מיטבית אל סגנונות משטחים. חומר זה העשוי מתערבות של מלט וחול, מתאים לאזורים שונים כמו חדרי אמבטיה, חדרי שירות ועוד אזורים אחרים אשר עלולים להימצא תחת איום של נזילה או חדירת מים.

איטום בשיטת יריעות ביטומניות

כאשר מדובר באיטום של הגג ולא רק באזורים שונים ברחבי הבית או העסק שלנו, אחת האפשרות הפופולריות בשנים האחרונות לאיטום הגג היא על ידי יריעות ביטומניות. יריעות אלו בראש ובראשונה מסתמכות על חומרי איטום שונים, החל מחומרים ביטונומים ועד לחומרי איטום אקריליים המגיעים בצבעי ומאפשרים גם פריסה בעזרת התזה. לאחר ציפוי הגג בחומרי האיטום השונים, מתווספות יריעות אשר נפרסות לאורך כל הגג ומעניק הגנה אחידה לכל אורכו ורחובו של הגג. יריעות אלו מאפשרות שמירה על גגות שונים לאורך שנים רבות, מונעות פגיעה ישירה של השמש בגג ויעניקו לנו שקט גם בתקופות גשומות במיוחד.