האם יש דרך להתקרב יותר לתוצאות ווינר?

משחקי מזל רבים יש כיום בישראל, חלקם מאפשרים ניבוי של סדרות קלפים שונות כמו משחק הצ'אנס המציע מספר משחקים מידי יום וזכיות כספיות של עשרות עד מאות אלפי שקלים או את הגרלת הלוטו המסורתית שמציעה הגרלת פרסים בשווי מיליוני שקלים פעמיים בשבוע ולעיתים יותר. יתר המשחקים אמנם מתבססים בדומה למשחקי המזל שהזכרנו על סטטיסטיקה, אך סטטיסטיקה הנדרשת בווינר כוללת הרבה מאוד ידע ולעיתים אפילו ירידה אל פרטים מאוד קטנים. לכן האם ישנה דרך להתקרב יותר לתוצאות הווינר רגע לפני החג הבינלאומי בשם "מונידאל"? ככל הנראה שכן, כל שנדרש הוא פשוט לאהוב את המשחק.

שיטה להגברת סיכויי זכיה בווינר? או רק התמודדות עם אי הודאות?

כאמור ניחוש משחקי הכדורגל בכל עונה ובכל ליגה, יכול להניב לא מעט הפתעות וזכיות גדולות במיוחד ובטח כאשר מדובר באירוע כמו מונדיאל המתקרב בצעדי ענק, מומלץ להכיר באילו דרכים אפשר להתקרב אל תוצאות הווינר. הדרך הראשונה היא יכולה להיות ארוכה, אך עבור חובבי ענף הכדורגל היא תהיה ככל הנראה המהנה ביותר. בדרך זו חשוב להכיר את הקבוצות בצורה יסודית, בין אם מדובר במפעל כמו המונדיאל ובין אם מדובר בליגת האלופות, אך הכרה שלא תבייש אף מאמין בינלאומי בכיר. החל מהרכבים אפשריים, הרכבים מועדפים על המאמן, יכולות בתחילת המשחק כמו לחץ או משחק "רפוי" לקראת סוף המחצית ועד לכמות הקרנות הממוצעת. כל הנתונים הללו ועוד מאפיינים אחרים במשחק האהוב, יאפשרו לכל מנחש לדעת איזו קבוצה הולכת להפתיע או להיות מופתעת.

דרכים יותר טכניות וקצרות – רובנו הגדול יתקשה לעקוב אחר כל משחק של כל קבוצה שנבקש לנחש לגביה, לכן ישנה אפשרות להסתמך על נתוני העבר כמו היחס שמקבלת כל קבוצה, הן בנוגע לנתונים סטטיסטים ועד אל יכולת ו"מומנטום". אפשרות זו אמנם תאפשר לנו לנחש משחקי "באנקר" בהם התוצאה כביכול ידועה מראש, על כן גם רווחי הזכייה שלנו יהיו קטנים יותר. עם זאת ניתן לנחש מספר תוצאות בעלויות שונות, כמו איקס קרנות בטופס אחד ו-וואי קרנות בטופס אחר ולהפך עם יחסי הניצחון. כך נוכל שלוט גם באופי ההשקעה של כל טופס וגם להרוויח את ההשקעה על ידי טופס "בטוח".