טפטים מומלצים לחדר שינה

חדרי השינה שלנו משמשים כמקום למנוחה, למפלט, להגניב רגע של רומנטיקה או פשוט סתם לצפות בסדרה ולהירדם מולה. אך כאשר מדובר בעיצוב חדר השינה, נדבך זה מקבל משמעות אחרת לחלוטין בחדרים שכאלו והוא יכול להיות מורכב מסגנון הארונות, עיצוב בסיס המיטה וכמובן סוג הטפטים בחדר. כיום הטפטים עושים קמבק מופלא בכל חדרי הבית ובייחוד בחדרי השינה, בין אם מדובר בחדרי שינה של ילדים או של הורים ואפילו חדרי עבודה. אך יכולות העיצוב של הטפטים כיום מאפשרים גם להעניק לחדר שלנו סגנונות עיצוב מרובים, בין אם נבקש להחדיר עיצוב מרגיע ושלוו לחדר שלנו ובין אם נבקש לסגנן את חדר הילדים.

טפטים מומלצים לחדר שינה – חדר הורים

רבות דובר על הטפטים שחדרו שוב פעם אל הבתים של רובנו, אך כאשר מדובר בעיצוב טפטים לחדר שינה של ההורים, האופציות הן כמעט בלתי נגמרות. אפשר להתחיל מטפטים בעלי עיצוב פסי אשר יכולים להגיע במגוון גוונים וסוגים של פסים, החל מפסים רחבים או צרים ועד לצבעים רכים ובהירים. כמובן שעיצוב טפטים בצורת פסים ידוע כעיצוב המשרה רוגע, מאריך את ריקות הבית ומאפשר "משחק" עיצובי רחב. עם זאת טפטים עם עיצובי מדליון המגיעים בשלל צורות ועיצובים, המאפשרים השתלבות ועיצוב רחב בין רהיטי החדר השונים ובין צבעים משתנים. מלבד כל אלו כמובן קיימים עוד דגמים של טפטים מעולים לחדרי שינה, כמו תמונות מרהיבות מרחבי העולם, עיצובים אוונגרדיים שונים ועוד.

טפטים מומלצים לחדר שינה וחדרי ילדים

עיצוב של חדרי ילדים בעיקר על ידי טפטים יכול להיות לעיתים עדיף יותר מצביעה פעם בשנה או שנתיים, שכן בעיצוב של טפטים המשלבים צבעים שמחים ומרעננים, דמויות מצחיקות ומרגיעות או לחילופין רקעים המשתלבים עם תחומי עניין של הילד או הילדה. רקעים אלו יכולים להגיע החל ממגרש כדורגל ועד למרפסת עם אגם ברבורים לנסיכה. כמובן שסגנונות הטפטים הללו יכולים להשתלב במגוון סגנונות עיצוב חדר השינה, בין אם מדובר במתבגרים המבקשים סגנון קצת יותר "רציני" ובין אם מדובר בילדים המבקשים טפטים בצורת גרפיטי.