פירות יער ויטמינים וערכים תזונתיים

התפתחות של המדע הביאה מגוון רחב של גילויים שונים, המצאות כאלו ואחרות אשר כל ייעודן הוא להקל על החיים של רובנו. אחד מהגילויים האחרונים בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר יעילותן ההולכת ומתגלה של פירות היער ושל עוד פירות נוספים, אך להבדיל מבין שאר הפירות אל פירות יער חשוב לזכור כי פירות אלו מגוונים ומצליחים להשתלב במנעד רחב של טעמים ומאכלים כיום. על כן השימוש בפירות אלו יכול להיות מועיל עבור רבים מאיתנו, כאשר נוכל לקבל מעצם השימוש כמות עצומה של ערכים תזונתיים וויטמינים אשר יכולים להיות יעילים לכלל מערכות הגוף.

שמירה על הקיבה ועל העור

כאשר אנו עוסקים בפירות יער חשוב להבין כי פירות אלו יעילים דרך מגוון רחב של מערכות הדם והגוף, אחת ההוכחות לכך היא הימצאותם הגבוהה של סיבים תזונתיים. כאשר באוכמניות נוכל לקבל 14.5 גרם פחמימה כאשר מתוכן הסיביים התזונתיים יתפוס קרוב ל3 גרם. הנתונים הללו אינם פוסחים על אף סוג של פרי יער, שכן ניתן לצרוך גם מתותים, פטל ועוד פירות יער כמות נכבדה של סיבים תזונתיים מעולים.

סיבים אלו אחראים בין היתר על עיכול האוכל במעיים, אך מלבד זאת הימצאותו הגבוהה של וויטמין C בפירות אלו הופכת אותו מעולה גם לעור של רובנו. שכן כמות גדולה של וויטמין C ונוגדי חמצון הקיימים בפירות אלו עוזרים לשמירה על עור חלק ונקי, תוך כדי הגנה על העור מפני פירוק קולגן על ידי חשיפה מרובה אל השמש.

עוד ערכים תזונתיים וויטמינים בפירות יער

לא מעט מחקרים נעשו סביב פירות היער, כאשר אחד מהם אף גילה כי פירות היער מצליחים להילחם במגוון דלקות פנימיות בתוך הגוף. כאשר דלקות אלו יכולות להתאפיין בין דלקות בשרירים, שכמות ואפילו דלקות קיבה למיניהם ולסייע בריפוי הגוף בצורה טבעית ובטוחה. כל אלו מסתמכים על נוגדי חמצון רבים הנמצאים בפירות היער, כאשר מחקרים נוספים הוכיחו כי הימצאותם של נוגדי חמצון בכמות גובהה עוזרת להילחם גם במחלת הסרטן בצורה יעילה ואף למנוע התפרצות של מחלה זו.