משתלות מובילות באזור המרכז

האווירה בבית שלנו נשענת על פני מגוון רחב של פריטים, החל משידת הטלוויזיה, הווילון ועד אל צורת החלון או שולחן הסלון שלנו. אך מבין כל הפריטים הללו ישנם מספר פריטים אשר יכולים לא רק לשנות את האווירה אלא ממש להכניס אוויר חדש אל הבית או הדירה, והפריטים הללו הם לא אחרים מאשר צמחים! מחקרים רבים כבר הוכיחו בעבר כי נוכחות של צמחים בחלל הבית או בקרבת החלון עוזרת בסינון חומרים מזהמים באוויר, אבל הצמחים הרבים שניתן להכניס אל הבית כיום ושיחוללנו שינוי אווירה הוא רחב ובעל סגנונות רבים ומשונים. לכן נשאלת השאלה, היכן נמצאת המשתלה המובילה במרכז בדומה למשתלת גן ירק ומה ניתן למצוא שם?

משתלות באזור מרכז והשפלה

  • משתלת האירוסים
    המשתלה שנמצאת בנס ציונה הוקמה בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת על ידי סלי ומירה קוזי, שם ניתן למצוא מגוון רחב של זרים בגדלים צבעים וגיוונים שונים. מלבד הזרים במשתלת האירוסים ניתן להתרשם גם מכמות מגוונת ויפיפייה של פרחים שונים יחד עם פקעות וזרעים מכל הסוגים והמינים. ניתן למצוא את משתלת האירוסים בכביש נס ציונה ראשון לציון.
  • משתלת סלונר
    משתלת סלונר ממוקמת במושב סתריה השוכן קרוב אל העיר רחובות, היא הוקמה בשנת 1988 על ידי אגרונומים שהתמחותם הינה גידול צמחי בית וגן. כיום המשתלה נחשבת לאחת מבין המשתלות הוותיקות, עם צמחים מסוגים ומינים שונים, מתנות שונות מבוססות פרחים ואפילו סידורי פרחים לאירועים משתנים וכלי עבודה לגינה.

משתלות אזור השרון

  • משתלת מלצר
    אחת המשתלות הגדולות בארץ והינה מתפרסת על פני 38 דונם ומחזיקה מעל ל900 סוגי צמחים שונים, החל מרב שנתיים ועד אל צמחי תבלין, גינה ונוי. המשתלה שהוקמה בסוף שנות השבעים בכפר חיים, מאפשרת קנייה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות סיטונאיים החל מפקעות זרעים ועד לכלי עבודה שונים.
  • קל שתיל
    קל שתיל פועלת מעל ל40 שנים בתחום הגינון והשתילה בהם היא חולשת על פני מגוון תחומים שונים, החל מטיפול באדמת השתילים ועד לפקעות, צמחים טורפים וצמחי מרפא שונים. ניתן להנות ממגוון המוצרים של "קל שתיל" גם דרך משלוח או להגיע אל ביתן אהרון שבעמק חפר.