דירות למכירה בהזדמנות בגרמניה

מדינת גרמניה הפכה בעשורים האחרונים לאחת הכלכלות החזקות והיציבות ביבשת אירופה ובעולם בכלל.
המדינה שסבלה עד שנות התשעים ממשטר טוטליטארי בחלקה המזרחי, הצליחה עם איחוד המדינה להפוך לאחת מבין הכלכלות החזקות כאשר היא מובילה בתחומי ייצור רבים ובהשקעות מרחבי העולם. מבין השווקים הגרמניים שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות הוא ללא ספק שוק הנדל"ן הגרמני, אשר משך אליו לא מעט משקיעים זרים וישראלים אליו. השוק שרק הולך ומתרחב בשנים האחרונות, מספק מגוון רחב של השקעות שונות ומגוונות, יחד עם יעדים שונים כמו ברלין, מינכן, דיסלדורף, המבורג ופרנקפורט.
אך מבין כל אותם סוגי נכסים וערים שונות להשקעה, ולאחר חיפוש הנה כמה הזדמנויות עבור דירות למכירה בגרמניה.

נדל"ן בגרמניה – לא רק ערים מרכזיות

רובנו מכירים את הערים הגדולות והידועות בגרמניה כמו ברלין ומינכן, אשר בשנים האחרונות משכו אליהן לא מעט תיירים, השקעות זרות וסוגים שונים של בנייה והשקעה. אך יחד איתם ערים כמו קלן ודיסלדורף הפכו למוקד לא קטן גם של השקעות נדלניות וגם השקעות מרחבי העולם, כמו העיר קלן שכבר שנים נחשבת לאחת מערי העסקים הגדולות בגרמניה ובמושבה תוכלו למצוא מגוון חברות הייטק, מסחר ותעשייה.
העיר דיסלדורף היא בעלת שדה תעופה שלישי בגודלו בגרמניה, ממוקמים בה מגוון חברות עסקים מרחבי העולם. אבל יחד עם זאת תוכלו למצוא בעיר נכסים החל מ50 אלף יורו במטרופולין של העיר, עם דמי שכירות ממוצעים הנעים בין 5,200 אירו עד 5,800. בעיר קלן ממוצע דירה עומד כיום על 3069 למ"ר ודמי השכירות הם בממוצע 10.12 למ"ר.

ובכל זאת קצת על ערים מרכזיות

העיר ברלין מושכת אליה לא מעט תיירים בשנים האחרונות, כאשר זוכים לבקר בה מיליוני תיירים מידי שנה.
העיר גם נחשבת למקום צעיר ותוסס, המלא באזורי קולינריה, חברות הייטק ולא מעט אזורי בילוי שונים ונהנית מביקוש די גדול. יחד עם ברלין הפופולרית ישנה גם את העיר מינכן הנחשבת לשנייה בגודלה, ובה לא מעט חברות בינלאומיות שונות ובעיקר שוק נדל"ן חם. שני הערים נהנות מתשואה ממוצעת שנעה בין 6% עד ל10% בשנה, עם זאת המחירים בערים אלו נעים בין 150 אלף יורו לעד 280 אלף ירו, כמובן שישנם מחירים גבוהים יותר בהתאם לגודל הדירה, המיקום ועוד.