אתה חשוב, החיים שלך חשובים

"אני רואה כמה אתה משתדל"

המכתב הזה ממוען אליך, זה שקורא עכשיו את השורות האלו. רציתי להגיד לך שאני רואה אותך. אני רואה כמה אתה משתדל. כמה אתה רוצה שיהיה טוב לכולם, למשפחה שלך, לחברים, לבת הזוג, לילדים. לכל המדינה, אם זה היה אפשרי. כמה שאתה מנסה אפילו שקשה. כמה אתה חורק שיניים בעבודה, מוחל על כבודך, מתאפק ומתפשר, הכול למען טובת האנשים שאתה אוהב. אני רואה גם כמה שאתה מנסה בבית לעשות לה טוב, כמה שאתה רוצה שהיא תרגיש טוב, שהיא תהיה מרוצה למרות שלפעמים זה נראה לך בלתי אפשרי. גם היא רואה. היא פשוט כל כך עייפה. 

הייתי רוצה שברגעים קשים תיזכר במילים האלו – שאתה אבא טוב ובעל טוב ושאנחנו הנשים והילדים מעריכים ומכבדים אותך. גם אם לפעמים זה לא נראה ככה. אתה הסלע שלנו! אנחנו מרשים לעצמנו להתפנק עליך כי אתה הגב שלנו. אתה נותן לנו את הביטחון להיות אנחנו. תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו. 

אתה יודע למה אתה כל כך חשוב? כי אתה גבר. גבר מלשון ג.ב.ר – אתה מתגבר. פורץ את הדרך קדימה, שומר עלינו ונותן לנו את האפשרות לחיות חיים טובים ובטוחים. אני מבקשת שתמשיך. אני מבקשת שיתנו לך כוח להתגבר- על כל המצבים בחיים, על האגו המשתולל בין האנשים. שתרגיש כמה שאתה חשוב לנו ותקבל מזה כוח להמשיך ולהתגבר. תעזור במשפחה, תעזור בקהילה, בכל המדינה – אנחנו כולנו זקוקים לך ומאמינים בך. 

פעם שמעתי סיפור, אולי אגדה אולי אמת, שכשמגיעים לבית דין של מעלה שואלים כל אדם ואדם – למה ניסית להיות משה רבינו או אליהו הנביא? למה לא היית אתה?! אתה יצירה ייחודית של הטבע – בדיוק כמו שאתה. אתה לא צריך להיות כמו בסרטים או בפרסומות. אנחנו צריכים ורוצים את מי שאתה בפנים. תשתמש בכוח שלך כדי להגן, כדי לתת ביטחון ותהיה הגיבור שאנחנו יודעים שאתה בפנים. 

אתה חשוב. החיים שלך חשובים. בלב שלך יש ניצוץ שמבקש להתממש בנתינה ובהגנה על אחרים. אנחנו מאחוריך מחזקות ומעריכות ואומרות לך – לא משנה מי אתה ומה אתה רוצה להיות, אם זו תהיה הכוונה שלך בלב והיחס שלך לאנשים שמסביבך – אתה ניצחת הכל. עם יד על הלב, יש משהו יותר חשוב או משמח בחיים מזה?